Uudistamme palvelujamme vaihe vaiheelta asiakkaitamme kuunnellen

Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja tehneet monia uudistuksia vuoden 2016 aikana: laskimme hintoja, nopeutimme matka-aikoja ja uusimme kalustoa.

Seuraavaksi keskitymme palvelun parantamiseen. Ensimmäiset asiakkaille näkyvät palvelun parannukset ovat uusi VR Lähijunat-mobiilisovellus ja vr.fi-sivuston uudistuminen VR:n lähiliikenteen lippujen ostamisen osalta.

Vaiheittain uutta kohti

Teemme töitä vaiheittain, jotta saat asiakkaana uudet palvelut ja ominaisuudet käyttöösi mahdollisimman pian ja pääset antamaan meille palautetta niiden toimivuudesta.

Testaamme, tutkimme ja haastattelemme palvelujen kehityksessä tuhansia ja taas tuhansia junamatkustajia varmistaaksemme, että olemme oikeilla raiteilla. Teemme tätä työtä kasvokkain, palautteiden perusteella tai tekemällä kirjallisia kyselyjä.

Tavoitteemme on, että verkkokauppamme on kokonaisuudessaan uudistunut vuonna 2018. Kuten rakennusvaiheeseen kuuluu, näet ja koet muutaman kuukauden ajan uutta ja vanhaa palvelua rinta rinnan.

Ensimmäisenä uusi mobiilisovellus

Ensi vaiheessa uudistamme pääkaupunkiseudun lähijunaliikenteessä matkustavien palveluja. Jos siis matkaat lähijunilla Lahden, Riihimäen tai Karjaan suuntiin, pääset ensi aallossa käyttämään uutta palvelua. Voit nyt ostaa lähijunaliikenteen lipun kätevästi joko verkkokaupasta tai uudesta VR Lähijunat -mobiilisovelluksesta, jonka voit ladata sovelluskaupastasi. Myös lähiliikenteen sarja- ja kausiliput uusituivat kesäkuussa ja ovat nyt ostettavissa sähköisesti.

Jäikö jotain avoimeksi. Katso usein kysytyt kysymykset >>