Uudistamme palvelujamme vaihe vaiheelta asiakkaitamme kuunnellen

Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja tehneet monia uudistuksia: laskimme hintoja, nopeutimme matka-aikoja ja uusimme kalustoa.

Seuraavaksi keskitymme palvelun parantamiseen. Ensimmäiset asiakkaille näkyvät palvelun parannukset ovat uusi VR Lähijunat-mobiilisovellus ja vr.fi-sivuston uudistuminen VR:n lähiliikenteen lippujen ostamisen osalta.

Vaiheittain uutta kohti

Teemme töitä vaiheittain, jotta saat asiakkaana uudet palvelut ja ominaisuudet käyttöösi mahdollisimman pian ja pääset antamaan meille palautetta niiden toimivuudesta.

Testaamme, tutkimme ja haastattelemme palvelujen kehityksessä tuhansia ja taas tuhansia junamatkustajia varmistaaksemme, että olemme oikeilla raiteilla. Teemme tätä työtä kasvokkain, palautteiden perusteella tai tekemällä kirjallisia kyselyjä.

Kuten rakennusvaiheeseen kuuluu, näet ja koet uutta ja vanhaa palvelua rinta rinnan.

Ensimmäisenä uusi mobiilisovellus

Ensi vaiheessa uudistamme pääkaupunkiseudun lähijunaliikenteessä matkustavien palveluja. Jos matkaat VR:n lähijunilla, niin pääset ensi aallossa käyttämään uutta palveluamme. Voit nyt ostaa lähijunaliikenteen lipun kätevästi joko verkkokaupasta tai uudesta VR Lähijunat -mobiilisovelluksesta, jonka voit ladata sovelluskaupastasi.

Jäikö jotain avoimeksi. Katso usein kysytyt kysymykset >>